Monday, June 13, 2011

Sebelah lelaki.

Malas nak tulis tajuk pepanjang. Last Saturday, me and family went to the wedding kat Kampung Terusan, Juasseh, Negeri Sembilan. Actually, pengantin lelaki tu adalah adik ipar kepada adik lelaki aku. Maknanya, parents pengantin lelaki nih adalah besan kepada parents aku.  Konpius dengan statement aku,ker...? Korang faham-fahamkanlah sendiri.

Best kenduri-kendara kat N9 nih sebab tidak dinafikan yang semangat permuafakatan antara diaorang sangat kuat. And, aku sangat suka makanan Nogori nih. Menepati tekak aku. Part yang paling best kat kenduri nih...apabila semua adik aku "menyumbangkan" suara masing-masing kat sessi karaoke. Tapi, suara adik lelaki aku paling best sebab dia kan...ada band sendiri. Setakat nak jamming2 nih...dah tak heran dah! Battle of the band! Nama band dia ialah Ancient Darkness. Memang zaman "darkness" betul sebab sekarang nih adik lelaki aku sudah agak "slow" sket.






Adik aku, Cik Lah yang bertugas sebagai penanggah on that day with Maryam.





Semoga adik aku, Ateh mendapat jodoh cepat-cepat, berkat duduk atas pelamin.






Tiga dara pingitan...oppsss...2 orang jer dara, yang sorang lagi tu dah tak dara.


 "Cinta Kristal" oleh adik lelaki aku.

"I'm Not a Girl, Not yet a Woman" oleh Ateh & Cik Lah.

No comments:

Post a Comment