Wednesday, May 18, 2011

Uncle Mini dah kawin ler...

Aku ada mentioned kan...yang aku & family aku ke Jengka sebab menghadiri undangan majlis perkahwinan kawan baik husband aku. Namanya ialah Rosmaini. Tapi, anak-anak aku panggilnya...Uncle Mini jer. Macam mana namanya, begitulah jugak orangnya. Kecik molek jer....he...he..he...He's comes from Felda Jengka. Isterinya pulak orang Johor. Yang paling best, this is a family-arrangement-marriage! Kiranya, bercinta selepas kahwin...!

Si Mini nih merupakan kawan husband aku semenjak husband aku bertugas di Guthrie Corridor Expresssway lagi. Kiranya, diaorang nih antara yang terawal berkerja di Guthrie. Sampai sekarang, they are still with the same company. Cuma, management jer...dah bertukar. Iyelah...kalau dulu it's managed by Guthrie. Then, Prolintas (wholly owned by PNB) took over the highway. Sekarang, husband aku di AKLEH, meanwhile si Mini nih kat LKSA. Berpisahlah kejap. Tapi, diaorang akan bertemu jua di HQ PNB apabila ada meeting...gitu...! Ceh...ceh...ceh, macam pasangan kekasih pulak.


So far, setahu akulah kan...Mini nih jenis orang yang simple dan mudah tolong orang. Aku pun senang dengan sikapnya. So, aku harap persahabatan di antara suamiku dan Mini akan berkekalan. Amin.

No comments:

Post a Comment