Monday, May 9, 2011

Takder wish pun...

Kesiannya kat diri aku ini sebab takder sesapa pun wish "HAPPY MOTHER'S DAY"  kat aku. Nak harapkan anak-anak aku, memang takdernyer...Maklum ajerlah...anak-anak pun masih setahun jagung gitu! Diaorang pun tak tahu pun pasal "Mother's Day" nih.

Nak harapkan husband aku, berjanggutlah...jawabnya aku. Bila aku tanya, "Bie tak wish pun kat Nin sempena Hari Ibu nih...?!". Boleh pulak dia menjawab, "Nin bukannya mak Bie. Nin isteri Bie. Nanti Maryam and Ibrahim besar, Bie guide diaorang for Mother's Day nih. Tunnggguuu....". Boleh pulak macam tuh, sengal betul...!!! Lagi aku terasa sengal bila husband aku nih tersenyum simpul.


Tapi, sejak azali lagi aku tak pernah praktis for celebrating Mother's Day nih. Tak tahu kenapa. Tapi, takder salahnya pun kalau nak celebrate Mother's Day nih. Bukan buat benda tak baik pun, kan...? Takperlah...aku tunggu jerlah...anak-anak aku besar sket. Nak jugak aku tunggu surprise daripada anak-anak dan suami aku. He...he...he...he...

2 comments:

  1. Sob...sob...sedihnya...Mar sorang jer yang wish kat akak....

    ReplyDelete