Wednesday, March 23, 2011

Apabila aku dipinggirkan...

Dengar macam sedih jer...kan, tajuk post aku kali ini? Oppss...bukan dipinggirkan actually, tapi diketepikan buat sementara waktu. Boleh macam...tu? Aku dok order donuts, tetiba aku terpandang situasi di mana my husband and my kids dok borak-borak. Wahh....wahhh....macam best jer. Terasa diri ini seperti dipinggirkan. Maklumlah, anak-anak aku kan close dengan babah mereka. Yang sebenarnya, karektor aku ialah aku sangat tegas dengan my kids. Agak garang, gitu..Tapi, cik asben aku agak gentle dengan anak-anak. Sebab tu kalau nak tido, diaorang akan cari husband aku. But...but...but...ada buts, kalau sakit diaorang akan carik aku. And tetiba jer...aku akan jadi tersangatlah gentle. Itulah what people say, setiap mother itu akan behave like that. Konon nampak macam garang, tapi lembut di dalam. Husband aku susah sket nak mesra dengan other people, tapi nasib baik he's ok with our kids.

(Wahh...macam best jer dok borak. Cer...citer,cer...citer...)

1 comment:

  1. nmpk sweeeeeettttt jeeerrrr....... suke..suke

    ReplyDelete