Tuesday, February 8, 2011

Seperti yang aku janjikan...

Aku pernah promised kan...nak masukkan entry during my study time. So, aku kotakan janjiku sekarang nih. Tapi, minta maaflah sebab all the pictures ada kesan flash. Almaklumlah, aku snap gambar atas gambar. Zaman tuh mana ada digital camera ni semua...kalau ada pun mahal sesangat! Oklah, layan jerlah gambar-gambar nih

Time nih aku in 1st year studying at Faculty of Built Environment, University Malaya. Gambar ni diambil di Glenmarie Pan Pacific Resort Hotel. Aku joined Asean Varsities Debate. My college yang organized this event. Aku joined in Public Affairs Division. My part is more to entertain the delegates. Best sangat sebab dapat jumpa ramai kawan from Asean countries.Time nih, my team dok siapkan apa-apa yang patut sebelum bermulanya event nih.



This picture is taken during OC (Opening Ceremony)'s nite.


Bergambar ramai-ramai selepas majlis pembukaan. Yang merasmikan this event ialah YM Raja Nazrin Shah. Our Project Manager is yang ada misai kat depan tuh. He's a senior from Department of Quantity Surveying, Faculty of Built Environment.


Yang ini pulak gambar aku time Asasi kat UM. Poyo...giler...!! Time nih aku stay kat Fourth College (ni kolej untuk budak-budak bebaik jer...he...he...). One of these two guys nih minat kat aku. He's Kelantanese and he's in 2nd year of doing his Master.



Yang ini pun during Asasi. Gambar nih kat Suria KLCC lepak dengan kengkawan.


4th College's Dinner at Palace of Golden Horses Hotel.



Gambar ni semasa 2nd year. Gambar diambil di Computer Lab. Lepas habis Studio buat drawing.


Haa...yang ini special sket sebab this is the first picture that I received from my husband. Gambar ni diambil kat Kelantan because he's in Pusat Matrikulasi Universiti Malaya, Nilam Puri, Kelantan. At that time, aku tak kenal lagi my husband nih.


No comments:

Post a Comment