Thursday, February 17, 2011

1st time birthday party.

This is my first birthday party at my new work place. This party is for those yang lahir dalam bulan February. My birthday is on 11th February 1981. So, this year...I am 30 years old. Sekejap jer...rasa macam semalam baru tinggal alam persekolahan. Kalaulah boleh ulang semula, kan best..! Lets's check it out info untuk orang-orang yang lahir dalam bulan February mengikut kajian yang dijalankan oleh Dato' Dr. Fadzilah Kamsah. Kita tengok betul ker tidak...

Berfikiran abstrak. Sukakan benda yang realiti dan abstrak. (yang ini macam betul jugakla)

Intelligent, bijak dan genius. (tak berapa pasti)

Berpersonaliti yang mudah berubah. (yang ini pun betul jugak)

Mudah menawan orang lain (betul jugak)

Agak pendiam, pemalu dan rendah diri (bab pendiam dan pemalu tu...aku tak setuju)

Jujur dan setia pada segalanya. (setuju)

Keras hati untuk mencapai matlamat (matlamat untuk shoppinglah, kot...he..he...he..)

Tidak suka dikongkong. Mudah memberontak bila dikongkong (itu dululah...)

Suka kegiatan lasak (yang ini tak betul sangat! sebab aku memang tak suka aktiviti lasak. Paling lasak pun ialah berkayak)

Emosinya mudah terluka dan sensitif (setuju jugaklah tapi aku bijak menyembunyikannya. Aku kan intelligent, bijak dan genius...ngeeee....)

Mudah mempamerkan marah (depends on situasi)

Tidak suka kepada benda yang remeh-temeh (setuju jugak)

Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya (iye...ker?)

Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikannya (yang ini, aku sangat setuju)

Pemerhatian yang tajam (tak pasti)

Suka hiburan dan sukan (hiburan tu betul)

Suka benda yang bersifat seni (sangat setuju)

Sangat romantik pada dalaman tapi tidak pada luaran (betul jugak)

Berkecenderungan kepada benda tahyul (memang pun...mudah percaya kepada benda yang pelik-pelik)

Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros (absolutely correct!)

Secara keseluruhannya, banyak yang betul. Perangai baik, aku cuba kekalkan and perangai yang tak elok, aku cuba buangkannya.



No comments:

Post a Comment