Wednesday, January 19, 2011

Chelsea club

Oklah...aku masukkan jugaklah entry pasal Chelsea. Walaupun aku tak tahu langsung pasal soccer nih. Eventhough pasal rules of this game. Zero...! Yang aku tahu pasal goalkeeper jer.Guys normally akan suka soccer. Termasuklah husband aku nih. Ader jugaklah guys yang tak tahu-menahu pasal bola sepak nih. Tapi, tak ramailah.




Setahu aku, team yang husband aku suka ialah Chelsea. Satu lagi Juventus. So, aku dedicated this entry to my husband lah. Oklah tu...dapat masuk blog aku. Ini kira macam support jugaklah. Sebabnya husband aku cakap yang aku tak support dia. Sometimes, husband aku suruh aku temankan dia menonton games. Aku tak paham pun sebab selalunya aku akan tertido. Adoii...yai...!




p/s: malam nih, aku nak tengok Ngangkung kat ASTRO First. Best sangat, ker?

No comments:

Post a Comment