Sunday, November 21, 2010

My sister's new buddy

Last two weeks, aku pegi rumah adik aku, si Ateh. Katanya, dia ader buddy baru. Ini mesti kes boring sesorang kat rumah. Tu lah...orang suruh carik housemate, taknak. Iyelah...susahlah sket kalau dapat housemate yang tak sekepala dengan kita. Tu yang adik aku nih taknak ader housemate. Nak2 yang jenis bawak balik lelaki. Lagi haru-biru. Nak tau tak saper buddy adik aku nih. Rupa2nya sekor hamster. Aku tak taulah spesies aper...tapi spesies hamster lah kot. Namanya Beburn. Sebab per nama beburn...sebab bulu si beburn nih hitam. Tu yang burn. Hik...hik...hik...


Payah nak ambik gambar si Beburn nih...lincah sangat!



 Yang ini gambar shower sand. Bukan gel ye....tapi sand. Bau lemon lagiii....


Makanan si beburn. This cereal boleh share dengan adik aku. Buat breakfast. He...he...he.....


No comments:

Post a Comment