Sunday, October 31, 2010

Posing jap...

Mintak posing jap...Maryam nih memang suka sangat kalau suruh posing. Kalau kena dengan moodnyer...memang pandailah dia posing. Kalau takder mood tuh....memang payahlah sket. Kononnya cam model lah nih. Yang si ayahnya pulak memang suka sangat ambik gambar anak2nya. My hubby said...biar jadik kenangan bila diaorang besar nanti. So, kalau boleh dia nak ambik pics on every single sec. I admitlah husband aku nih jenis yang sayang sangat kat budak2, especially anak2 sendiri. Aku pun sayang jugak tapi aku agak garang. Husband aku nih jenis yang tak garang dengan anak2. Sebab tulah...kalau nak tido, anak2 aku mesti carik babah diaorang. Takdernye dengan aku. Kalau terpaksa...iyelah kot. Kalau tak...I will be the second.

Gambar nih diambik...time kitaorang bersiap2 nak keluar booking kinder for Maryam nih.






No comments:

Post a Comment