Sunday, October 10, 2010

Maryam & me....

Gambar sewaktu aku keluar makan with Maryam kat Nando's Jusco Klang. Lepas makan, we bought for ourselves McD Sundae, sambil lepak2. Time nih,aku 9 months pregnant of Ibrahim. Sajer aku spend times with Maryam sebab aku nak send her to my ibu kat Kedah on the next day. Sedih jugakla sebab eventhough aku nih jenis yang 'agak garang' with my kids, tapi, aku tak pernah berpisah lama2 dengan my kids. Kononnya, time nih aku planned with my hubby yang aku nak deliver kat Shah Alam Medical Centre (SALAM), panel for my hubby's. Tu yang aky terpaksa send Maryam kat rumah mak aku dulu. Senang sket aku nak travel balik lepas delivered nanti. Kononnya.... But then, last minute decision, aku nak deliver kat Kedah plak. Same birth place with my Maryam. Sempatla....aku menghabiskan pantang sebulan kat rumah mak aku. Another 1 month, aku dah balik rumah aku. Cadang another 1 month, aku nak berpantang kat rumah mak mertua aku, tapi tak jadi sebab mak mertua aku tak berapa sihat. So, balikla rumah aku. Lagipun, hubby aku mana boleh berjauhan lama2 dengan aku. Rindu sangat...! He...he...he...






No comments:

Post a Comment