Sunday, October 10, 2010

It's turn for Maryam to post....

Sajer nak upload pic Maryam. Yang ini gambar Maryam tengah dok pilih baju untuk diri sendiri. Biasalah...kalau bab-bab pilih baju nih, dialah no. 1. Yang ini aku shopping kat The Store Sungai Buloh jer. Rasanya aku carik t-shirt untuk Ibrahim pakai seharian. Rembat jerlah kat The Store nih. Tapi, aku suka beli baju anak2 aku kat Reject Shop sebenarnya, kalau untuk pakai seharian sebab cottonnya baik.


Yang ini pulak gambar Maryam kat Zoo Negara. Saja jer bawak Maryam kenal-kenal animals. Asyik tengok kat TV and books jer. Sekali-kala, bawaklah tengok yang real punya. Time nih, Ibrahim takder lagi. Flamingos kat belakang tuh jinak sangat. Agaknya dah biasa dengan visitors kot.



Maryam kat Burger King Restoren Jejantas Sungai Buloh. Actually, mood dia tak ok waktu nih. Maryam nih lain sket, anak sulung kot. Kalau tak kena dengan dia, terus rebel. Time nih umur dia lebih kurang dalam 2 years.



Yang ini pulak Maryam juga kat Burger King Restoren Jejantas Sungai Buloh. Time nih, she's almost 4 years. Yang ini, mood dia ok. Tu yang ceria semacam.Aku suka Whooper Burger King nih, tapi dengar kata tak halal. Any comments....?




No comments:

Post a Comment