Wednesday, October 20, 2010

Buku-buku yang menarik untuk dibaca...

Aku nak share buku-buku yang menarik untuk dibaca. Some of them, aku dah beli. But, ada lagi yang tak beli. Especially, yang the latest issues. Aku suka sangat buku-buku yang published by Galeri Ilmu nih. Sebabnya, they use simple words and simple approaches. Dulu, aku tak lah tertarik sangat dengan buku-buku dari Galeri Ilmu nih. Aku ingat buku2 nih content nyer terlalu berat atau terlalu banyak sangat aspek Islamik sampai aku jadi bosan atau tak paham. But one day, aku terasa nak beli satu buku nih. Judul nyer...SATU RASA DUA HATI. Honestly, hati aku terus terpaut nak baca buku nih sampai habis. Believe me...memang best sangat. It's more about our marriage. Banyak pengajaran yang kita dapat from this book. Yang kita tak sedari pun. So, kalau korang nak buku-buku nih...just pegi MPH (aku tak nampak lagi buku-buku nih kat kedai buku lain) atau korang pegi jerlah kat office diaorang kat Kota Damansara. Their office is just next to Genius Aulad Kindergarten. Or else, korang bukak jer lah..website diaorang www.galeriilmu.com

Buku SATU RASA DUA HATI tuh aku dah bagi kat adik ipar aku. Aku ingat nak beli lain.




Buku nih pulak bestseller. You should buy this book. Ader drama lagi buku nih. Kat Astro Oasis. Tapi dah habis dah. He...he...he....This author ada website dia...www.saifulislam.com
Banyak pengalaman dia nih. Dia lama stay kat Ireland with his wife.



Another books by this author.





Buku-buku lain pulak yang menarik untuk dibaca...
























No comments:

Post a Comment