Friday, October 8, 2010

Adik aku dah kahwin pun....

The moment yang paling bermakna when my 2nd brother kahwin. His wife  name is Rossyiedawati and we just called her Ossyie. Maryam called my brother Alang and Ossyie is Auntie Ossyie. Wedding nih kat Juaseh, kampung adik ipar aku. Orang Negeri Sembilan, same place with my ibu. Tapi, she's staying with her parents in Cheras. So, tengok jer la...all the pics.


Yang ini selepas majlis akad nikah.








Moment nih memang touching habis...tengoklah pic Ateh nih yang dok nangis sebab her beloved brother dah jadik husband orang. Aku pun nangis jugak, tapi taknakla upload kat sini sebab muka memang buruk giler. Siap ader hingus-hingus lagi. He..he..he...



Ni pulak gambar bersanding Malam Berinai. Siap ader renjis-renjis lagi. Comel pengapit perempuan nih...! Pengapit lelaki tuh boyfriend dia, tau...


 



Gambar Ateh, Ciklah and Ibrahim.



Si Maryam yang poyo.....



Cantik kan, pic nih. Pemandangan kat belakang tuh cantik ler. Biasalah photographer professional, mestilah cantik gambar. So, next time kalau you all nak ambik gambar ocassion aper2, surf la website nih.www.syazwanyazid.com



That's all for now. Nanti aku update lagi pasal blog aku nih. Chowww....

No comments:

Post a Comment